perjantai 25. marraskuuta 2011

Weekend is here!

Hello again darlings! Tänään Kela suvaitsi pelastaa minut turmiolta, ja mieleni keveni paljon, kun sain maksettua velkoja ja sähkölaskun. Pääsin myös apteekkiin ja ruokakauppaan ja tottakai - sain bussikortinkin! Paljonhan siitä ei taas käteen jäänyt, mutta ainakin pärjään ensi viikon reissuun asti ja sittenhän vaihtuukin jo kuu. <3

Olen odottanut viikonloppua kuin kuuta nousevaa, sillä pitkästä aikaa saan pikkusiskon ja ensimmäistä kertaa myös rakkaan rekkusemme Eemelin luokseni.
Yhteinen aika on minulle todella tärkeää, sillä ikäeromme vuoksi emme ole Pinjan kanssa (vielä) kovin läheisiä. Näemme harvoin, ja vielä harvemmin teemme mitään yhdessä. Siksi olen niiiiiin onnellinen, että tämä vkl järkkääntyi! 

Pinjalla on tulossa englannin koe, joten luvassa muutakin kuin pelkkää laiskottelua. Olen myös jo suunnitellut pitkiä lenkkejä Eemelin kanssa ja pelleilyä kameroiden kanssa ja leffojen katselua. Olen himoinnut koko viikon karkkia, joten LET'S GO! :) Aion myös hemmotella siskoa ostamalla valkosipulipatonkia ja limpparia! Can't wait! 

IHANAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!
OLI IHANA AAMU, KUN SAI KUNNON KAHVIA! PARTEEEEEHHHH!
Kisses, Thhia

1 kommentti:

  1. Yhteinen aika on tärkeää, siitä ne muistot syntyvät. Ihanaa viikonloppua myös teille rakkaat!

    VastaaPoista