tiistai 15. marraskuuta 2011

Do I care?


                                      Wooou, sain juuri huomata että mulla ja mun blogilla on ikioma dissaaja. <3
Ensimmäisen kerran tämä anonyymi kommentoi tekemääni slideshowhun ja olin vaan että "uu, joku ei nyt ilahtunu Miley Cyrusista... tjsp..." ja poistin kommentin, koska se oli turha.
Nyt tämä samainen henkilö kommentoi taas saman "kamalaa" edelliseen postaukseen, ja tajusin että ohho, sehän ei pidäkään minun naamastani. : D Tämä on hauskaa, sillä minua ei ole ikinä dissattu netissä. Ja toisaalta niin siistiä, sillä vielä tiedän tämän henkilön tuntevan minut.
Pointtini on, että tosi surullista tulla dissaamaan anonyymisti. Voin vielä niin arvata motiivit. : )
Tunsi tämä henkilö minut tai sitten ei, ja naamani on niin "kamalaa" katsottavaa, olen vain ylpeä siitä että se vaivaa häntä niin paljon, että se on pakko sanoa. : D Lolled.
Tähän on silti pakko tottua, koska kaikkia ei voi miellyttää, ja aloittaessa blogin (varsinkin videoblogin) on oltava valmis kaikenlaiseen vastaanottoon. Mieluiten ottaisin kyllä kehittävää kritiikkiä, mut no can do.
Hauskaa loppupäivää muruset ! <3




4 kommenttia:

  1. öööö jos se kerta ei pidä sun blogista, niin miksi sitten vaivautua sitä tutkailemaan? :D Bitch, please. Jos luet Thhian blogia, niin älä rupee valittaan. Kukaan ei siihen sua pakota, jätä väliin sitte

    VastaaPoista
  2. Jonna, veikkaan että se vaivautuu just sen takia koska on jostain tuttavapiiristä joku no-life-bitch. Mut I don't care ; )

    VastaaPoista
  3. Mut Tiitski, kuten sanoit, ni sehän se just antaa satisfactionia, ku herätät jossakussa niin voimakkaita tunteita, et sen on vaan pakko dissaa ja viel anonyyminä :DDD Voih, kuinka kamalaa !

    VastaaPoista