tiistai 15. marraskuuta 2011

I'm so random today~~


 Hiiii sweeties<3 Tiistait ei oo oikein ikinä ollu mun parhaita päiviä. Syytä tähän en tiedä, jotenkin tylsää ja turhaa. Oon paniikissa kun en tiedä milloin Kelan rahat tulee ja olen säästölinjalla tupakan kanssa (it sucks, by the way..) Joten pienenä tsemppauksena itselleni laittauduin.
Pinkit pidennykset blondin tukan kanssa, piilarit ja kunnon meikit - pakko niiden on pelastaa päivä?
Lisäksi puin päälleni vanhan mekon, joka on Lindexin lasten kokoa 164 ja se on iso minulle... Huh hu?
 Lisää turhaa selitystä videolla, älkää kuolko myötähäpeään, en oikein onnistunut pitämään naamaani aisoissa eikä minulla selkeästikään ole tärkeää asiaa. : D Oon ehkä nolo...



Wohooou, eli paketti tullut! Siitä siis seuraavissa postauksissa ;)

ANYWAAAY pics...





I might call this BARBIE-look, although it was supposed to be qyaru-like... :C

H o p e    u    l i k e d  !  !

xoxo, Thhia

2 kommenttia: