maanantai 7. marraskuuta 2011

Dedicated to my Family

Suurin syy miksi halusin saada iskältä tän koneen oli se, että pystyn nyt tekemään kaikkea siistiä. Aloitin tekemällä videon, joka on ollut suunnitteilla jo pitkään.
Valitettavasti ohjelmani ei ollut niin hyvä, se hieman nuhjaisi kuvanlaatua...
Ehkä se ei ollut se tärkein juttu kuitenkaan.

Tämä video on siis omistettu perheelleni... Äitille, isälle, äitipuolelle, isoveljelle, pikkusiskoille, meidän koiralle, serkuille, tädeille....
Oon kiitollinen teistä, enkä vaihtaisi teitä mihinkään tai kehenkään. Kiitos, että ootte mun elämässä.
Vasta nyt oon tajunnu, ettei kukaan tuu rakastamaan mua enemmän ku te. Ja teihin mä voin luottaa.

Musta tuntuu, etten ole tarpeeksi usein kertonut teille, kuinka paljon rakastan teitä. 
Nyt on jo korkea aika, sillä koskaan ei tiedä, milloin on liian myöhäistä. Olen oppinut tänä vuonna, ettei se ole itsestäänselvää. Elämä ei ole itsestäänselvää.

Tää on mun anteeksipyyntö siitä, että olen tänä syksynä aiheuttanut teille paljon huolta ja surua.
Se ei ollut tarkoitukseni. Enkä mä teitä aio jättää.
Tää on myös kiitos. Mä en olisi selvinnyt, enkä selviäisi, ilman teitä.

Vaikka olen kaukana, eikä nähdä usein... Ootte mun sydämessä joka päivä.

Rakastan teitä ihan hirveästi.


Song: Miley Cyrus - Been here all along

xoxo, Thhia

10 kommenttia:

  1. mullaki oli tippa koko ajan linssissä ku tätä tein :''O <3 kiitos^^

    VastaaPoista
  2. kiitos, kiva & ihanaa ! :) vaikken ole mikään hyvä bloggaaja -.-? ja niin on ihan HIRVEE ikävä ! ♥ lisäsin sun kaveriks täälä ?? öööö, mut toivottavasti se tulee perille ja jotainjotain ?? :--D jajajaja nii, ei kai muuuta :D kaikilta hirveeesti terkkuja ja nähdään piann ! ♥ MURMELI tv reetta

    VastaaPoista
  3. jokainen on hyvä bloggaaja : ) Toivottavasti nähdään taas pian... Vastasin sun kaveripyyntöön <3 Kaikille kamalasti haleja. Murmeliiiii~~

    VastaaPoista
  4. Itkuhan se tuli. Mekin raksatamme sinua valtavasti!

    VastaaPoista
  5. Niin meki rakastetaan sua hirmusesti serkku-rakas<3

    VastaaPoista