keskiviikko 16. marraskuuta 2011

introducing my new HAIR!



Halloo! Eli, kuten eilen lupailin jo videossakin, lähdin käymään postissa aivan täpsyissä hakemaan uutta pakettia. Ns "mukavan" postin saaminen on erikoista minulle...

 TATTADAAAAAAAAAAA~~~~~~~
awww what a small package... : 3
Opening it felt like Chritmas! Oli pakko kokeilla heti, sillä meikit ja kaikki oli jo valmiina aikaisemmista kokeiluista ja kuvaamisista... On kuitenkin hauskaa että tämä sama meikki: 

...Sai niin dramaattisen ilmeen muutoksen pelkästään tukkaa vaihtamalla..... Here it comes!





 ABSOLUTELY LOVING IT ! ! ! *___*
Turhaan pelkäsin laadun puolesta, vaan niinkin edulliseksi ostokseksi se on aivan mahtava, silkinsileä ja tukeva päässä ja hyvin aidonnäköinen. Aivan ihana!! En malta odottaa että pääsen pitämään sitä ulkona. : 3
Tukan ulkoiluttamista, teheee : 3  I feel like a princess <3

No, se prinsessoilusta, nyt pumppiin ja combattiin ! 
Kisses, Thhia

3 kommenttia:

  1. hei tässä minä
    Lehdessä julkaistu kolumnnini:
    http://kuvake.net/blogs/view.php?id=327842
    Tässä sitten sitä joka herättää tunteita:
    http://kuvake.net/blogs/view.php?id=326220
    ehkä paras kirjoitelmani:
    http://kuvake.net/blogs/view.php?id=324603

    VastaaPoista
  2. Ihanat hiukset! saat lainata mulle joskus :D Soittele mulle ku kerkeet, ei olla vähään aikaan juteltu. -Jasmin

    VastaaPoista
  3. Emmäääää haluu lainaa mun hiuksia c'mon :'D <3
    Mulla ei oo puheaikaa, mut soitan sit joku kaunis päivä kun sattuu olee D:

    VastaaPoista