perjantai 11. marraskuuta 2011

Under 3 minutes of ME!!!

Ou mai gaad, oon ihan poikki, olen tehnyt urakalla yhtä Slideshow-esitystä. Inspiraatio siihen ei meinannut kuolla millään eilen illalla, joten pääsin nukkumaan vasta yhdeltä yöllä... 
Sain sen äsken valmiiksi. Yay! 
Oon siihen tosi tyytyväinen. Ihaninta on se, kun saa ilmaista itseään. Ja tällä kertaa teenkin niin aivan totaalirunsasmahtaisasti. Tein slideshown kuvistani ajalta 2007-2011 enkä voi uskoa, että alle kolmen minuutin pituisen videon kuvissa on vain minä, näyttää ihan kuin se sisältäisi ainakin 1000 eri ihmistä ja persoonaa.
Huomaa kyllä että olen kameleontti.
Biisin nimi on Can't be tamed, ja sanat kuvastavat minua aivan älyttömän hyvin, siksi valitsinkin sen... 
Jotkut materiaaleista voivat hieman ihmetyttää/järkyttää/tms mut hei...
It's just me, can't help it!
Enjoy! Toivottavasti blogspot ei kyrväytä laatua totaalisesti....


Eikai muuta nyt. Ennenkuin saan seuraavan projektin tai jotain muuta jännää aikaiseksi luvassa ihan perus paasaus- ja kuvapostauksia. Edessä taas hyvin tylsä viikonloppu.

xoxo. Thhia

7 kommenttia:

  1. Luovaa!! Uskomatonta ja Upeaa katsottavaa.
    Tälläistä lisää, Upea Tiiti!

    VastaaPoista
  2. Kuka ihana anonyymi minua kehui?
    Hihii ^^ kiitos<3 Lisää tulee!

    VastaaPoista
  3. Upee video! Hitsi kun sen olis vähän isompana nähnyt. Kauniita kuvia ja tuo biisi sopi aivan loistavasti. \^_^/

    VastaaPoista
  4. Kiitos Anna <3 Joo muaki kyl pännii ku tää blogspot oikeesti pilaa kuvien laatua noista videoista :'o kökköö...
    hii ^_^

    VastaaPoista
  5. jenskikin siellä vilahti! hieno, juu sou seksi! <3

    VastaaPoista