sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Goodbye Night Life!


                                              No huh huh, mikä viikonloppu taas. Ei ihana, ei aivan paskakaan, mutta must say "lessons have been learned" Once again.
Noh, ei siitä sen enempää muuta kuin että ilmoitan jääväni biletys- ja ennen kaikkea juomistauolle siis ihan for real. Nyt on vaan sellanen tilanne, että vaikka kuinka hauskaa olisi, se ei tee nyt pääkopalleni yhtään hyvää.
Olen tänään päättänyt olla jatkossa sellainen ihminen, jonka voisi luokitella jopa absolutistiksi. En tiedä, onko se tylsä ja kuinka pitävä päätös, mutta aina saa yrittää.
En halua sekoilla.
En halua tuhlata rahaa.
En halua elää epäterveellisesti.
Tai mokailla.

Perjantai oli aivan ihana, joka ei todellakaan sisältänyt päihtymistä. Tai no, miten sen nyt ottaa. Oon siinä aika hilpeä olo, kun tapaa vanhan ystävän melkein 10 vuoden tauon jälkeen, ja on aivan täpinöissä uudesta kaverista. Sitten tapaa vielä maailman lutuisimman kultaisen noutajan, Letun.
Om nom Sininen Laguuni om nom
ANNIINAN LETTU-KOIRA <3
Sitten vielä maailman parasta ruokaa lempiravintolassani, Pancho Villassa (mexican food aaahhh!).
Eikä siinäkään vielä kaikki: loppuilta komedian ja joulupipareiden parissa!
Miksei tuota voida luokitella kunnon hauskapidoksi? Eivät ehkä olleet vuosisadan bileet, mutta teki minulle paljon parempaa! Anniina <3

 Voin jättää bileet taakseni (ainakin hyväksi aikaa) suht' hyvillä mielin, sillä vietin eilen iltaa Sara-Marian ja myöhemmin Even seurassa. Ainoastaan kaduttaa se, miten budjettini ei taas pitänyt, ja olisin voinut kotiutua aikaisemmin. 
Se oli kuitenkin ensimmäinen kerta, kun olin Sara-Marian kanssa yöelämässä. Vein Saran Hällän kellariin, missä sattui olemaan maailman kamalin karaoke päällä. Mutta drinkki oli hyvää, Sininen laguuni. <3
pics-------->

Hällän Vessa on nasta mesta


Kaunis, ihanin naapurini <3
En pärjäis ilman sua <3



My shitty face

Yeah, well. Tänään käyn aikaisemmin nukkumaan kuin eilen, karistan huonot fiilikset taka-alalle ja aloitan uudestaan taas huomenna paremmin. Nyt ei kuitenkaan tuu kesää, katsoin youtubesta jopa uusimman Barbie-leffan, eikä sekään oikein piristänyt. Täytyy katsoa se läpällä uudestaan joku päivä. : D
Ei, en ikinä kasva aikuiseksi. 

xoxo, Thhia



8 kommenttia:

  1. Must on hyvä et pidät taukoo jos siltä tuntuu, eikä se "absolutismi" ole yhtään tylsää, mullakin on usein tosi hauskaa vaikken juokaan ollenkaan:) tottumus kysymys ;)

    VastaaPoista
  2. Tos ekas kuvas vast huomasin, miten kivan värinen toi tukka nyt on ! :)

    Mulla on ollu muuten tuo sama asenne alkoholia kohtaan jo kesästä lähtien. En oo vetäny kunnon kännejä juhannuksen jälkeen ja musta se on tehny pelkästään hyvää. Rahaa säästyy paljon, ei ole aamulla huono olo tai päänsärky ja mikä parasta, en oksentele enää viikonloppuisin ! Mut esim. Joonas sanoo, että oon liian rajoittunu alkoholin käytön suhteen ja että mun pitäis relata asian suhteen. Huomaan, että paheksun alkoholin käyttöä nykyään tosi paljon, mikä ei aina tietenkään ole hyvä asia, koska se on niin iso osa tätä yhteiskuntaa. Pointtini on siis, että tällaisessa päätöksessä ei ole mun mielestä mitään huonoa. Päin vastoin. Cool.

    VastaaPoista
  3. Joo, oikee yritin nyt ottaa ihan sua varten mahd. hyvän kuvan tukasta! <3 ;) luonnonvalo!

    Niinpä, oon sekä sun ja Jaden kanssa samaa mieltä että parempi vaan. Oon huomannu etten enää nauti bailaamisesta enää samalla tavalla, varsinkaan alkoholista. Välillä kun jätän bileet TAI juomisen väliin, tulee välillä sellanen tylsä-ihminen-fiilis ja pelkään että missaan paljon, mut parempi ajatella terveyttä ja omia arvoja...

    Parasta on se, kun hauskaa voi pitää ilman humaltumista, vain seura ratkaisee <3 (Ja nimenomaan huonossa seurassa kaikki tuntuu menevän överiksi ja päin helvettiä...)

    Kiitos kun tuette mua, murut!

    VastaaPoista
  4. go tiia! pari viikkoo jäljes musta, katotaa kumman juomattomuss kestää kauemmin :3 mun mielestä juomisessa ei oo mitään pahaa jos tietää rajansa ja jos se on maltillista. sorruin ottamaan torstaina yhen lasin viiniä ruuan kans ku olin ulkona syömäs, mut ei tullu moraalikrapulaa tai seuraavan päivän päänsärkyä. ei ne vanhat ihmiset turhaa hoe et maltti on valttii tai et viina on viisaste juoma. :D
    äläkä mieti tollasii turhii "olen-tylsä-ihminen"-juttuja, siin tapaukses mä oon ollu viimese vuoden tylsä ihmine, tai siis olenkin, monesta suusta oon tän kommentin kuullu. :D juon kännit tyyliin kerran kuussa jos silloinkaa, mua ei kiiinnosta baari, be there done that. ne ihmiset jotka ei ymmärrä sitä ei oo tarpeeks kypsiä sun seuraan tai muuten vaan ei oo tarpeeks hyviä ystäviä jos ne ei pysty kunnioittamaan sun päätöksiä, tunteita ja tuntemuksia. joskus ihmisten pitäis vaan aikuistuu ja ottaa vastuu omasta elämästään eikä sekoilla vaan läpi sen. en ainakaa ite ilahtuis jos havahtuisin siihen et olisin viiskymppinen ja vieläki jossai baarissa örveltämässä bubiruusuna..
    -jossupossu

    VastaaPoista
  5. Se mitään tylsää ole jos joskus jättääkin menemättä tai juomatta :D Niinhän mieki olen tehny ja en kiellä ettenkö ois menettäny monta tuttua sitä kautta mutta eipä oleollu ikävä kun ei vät oikeita kavereita selvästikkään ole olleet :) Juhlimisesta nauttii paljon paremmin kun sitä tekee harvoin, parhaassa seurassa ja pienessä sievässä tai jopa selvinpäin :) Kyl sie rakas serkkuseni jaksat, meikä on ainaki satarosenttisesti täält pohjosest tukena <3
    -W

    VastaaPoista
  6. Nyt vasta ehdin lueskelemaan tätä, muttahei, ihantositosi iso kiitos sullekin perjantaista! :) Oli mielettömän hauskaa!

    Ja aawwss, Lerputin<3 :)

    VastaaPoista