tiistai 8. marraskuuta 2011

Me and Daily Dose of FAIL

warning: Superpostaus!

Oon miettinyt Lahti-reissun jälkeen sitä, miten ankara itselleni olen. 
Nyt kaikki tutut, jotka sattuu lukee tätä, ajattelee: "No Sherlock....Ihanks tosi?"

No joo. Kun mietin esim. sitä, millaisen kriisin saan itselleni aikaiseksi siitä, että joudun rikkomaan omat rutiinini. Kun olen Tampereella, minulla on omat jutut, syömiset, treeniaikataulut, unirytmit... Ja varsinkin se syöminen. No, eihän se onnistu kun menee kylään. Eikä niin, että kukaan perheestäni söisi huonosti. Pelkästään erilailla kuin minä. Ja omat tottumukseni ovat liian tarkkoja ja liiaksi mietittyjä.
Ja sitten esim. juominen. Ehkä eniten minua vaivasi se, että menetin kontrollin itseeni. Jälleen.
Ja kun en noudattanut suunnitelmaa ja palannut Tampereelle jo torstaina.
Seriously, mikä fucking suunnitelma? Mitä ihmeen väliä sillä on?
Noku se kontrolli, mun elämäntyyli.
"Aina, kun ns. "mokaan" tuntuu että pilaisin itsessäni jotain, niin henkisesti kuin fyysisesti", kerroin Sara-Marialle sunnuntaina.
Pidän elämäntyylistäni, mutta onkohan kontrollintarve itseeni hieman liikaa? Aionko tosiaan elää loppuelämäni siinä pelossa, että pilaan itseni rikkomalla edes joskus typeriä sääntöjäni ja rutiinejani? 
Haastetta kerrakseen.

Tänään on ollut tosi jees päivä. Oon ilonen siitä että sain vuokran maksettua eilen, käytyä kunnolla ruokakaupassa ja apteekissa ja sain taas hieman siivottua kotona... (aina kuun tuun reissusta, onnistun leväyttämään koko kämpän.) Ja tottakai: SHOPPAILIN. En tosin mitään erityisen jännää, perus-irtoripsiä, kosteusvoidetta, hiuslakkaa.... 
Oon niiiiin onnellinen mun hiuksista!! Tosin häiritsee se, miten en tuu ehkä ikinä pääsemään pinkki-väristä näin niinku henkisesti: ensin se oli pakko saada pois sisustuksesta mutta seuraavana se ilmestyy kutreihin! Yllättävää....not.

SKULLCANDYT omnomnom

No, tuli sitä jotain jännääkin ostettua aivan extemporee.... Nimittäin PINKIT PIDENNYKSET!!!! 
(Inspiraationa Audrey Kitching, joka on tietty myös läppärin taustakuvana)

H i h i i i


Sääli vain, että pidennykset ovat liian shokki-kirkkaat, täytyisi keksiä niille joku ratkaisu, että ne saisi "sopivimmiksi"... No, ainakin niistä saa kampauksia jos iskee inspiraatio ^____^

L O P U K S I
kaikkien päivää piristämään
typerä VIDEOPOSTAUS Y A Y Y Y ! : 3





 thanks for watching honeys<3
xoxo, Thhia



2 kommenttia: