torstai 27. lokakuuta 2011

It will only get better.



Face today urgh
So this day was pretty shitty.... Ollu vaan jotenkin tosi ärsyttävä olo. Menin päivällä lääkärille kuulemaan huonoja uutisia, jotka olin jo valmistautunut kuulemaan. Silti vitutti. Ja ihan hyvästä syystä... No, tulipahan hoidettua sekin alta pois. 
Lisäksi ärsyttää oma nössöys uuden puhelimen hankkimisen suhteen. Mulla on ymmärrettävät syyt olla huolissani osamaksusuunnitelmista ja ties mistä soppareista. En yksinkertaisesti luota itseeni tarpeeksi. 
Eilenkin tein ties kuinka pitkälle netissä uutta tilausta et saisin laajakaistan tänne, mut lopetin kesken. "Mä kuitenkin mokaan ja saan itteni taas ongelmiin" ruikutin iskälle.

No, lääkärin jälkeen mulla oli aikaa kierrellä keskustassa ja tsekkailla uusimmat vaatteet yms, mitä kauppoihin on tullu. No ei PRKL siinähän tuli ihan kauhee olo, kun kaupat oli täynnä kaikkea ihanaa, ja iski taas se "KAIKKI MULLE NYT HETIIIIII"-posahdus. Siellä sitten kuolaa taskut tyhjinä kaikkea, mihin ei ole just nyt varaa. Miksiiiiii Whyyyyy Waruuummm Tampereelle piti tulla Cybershop, joka suorastaan pursuaa piilolinsseistä, pidennyksistä ja ihanista koruista?? F*ck.

Emt, tää on vaan taas näitä päiviä, koko viikko ollu jotenkin nihkeä. Törmääminen Jadeen kuitenkin piristi.

Hmm... Musta tuntuu että syön ihan liikaa. Fatty Fatty Fatty....Kunnon negailunegatiivi-Tiia.

Noh, tässä tsempparibiisi (N-Dubz<3) :


Make up, very simple one but omg, my eyelashes are crazy!:o

T-shirt. Aww little monsters :3


Outfit
Me leaving the house









Oon h&m:n sovarissa. Ihastuin tohon pusakkaan koska se oli leopardia, pehmeä, lämmin  ja jumaliste: siinä on huppu!! ;__;

3 kommenttia:

  1. Muruu kyl sä osamaksusopparista selviit, oot vastuullinen<3
    Ja nyt ne läski puheet persiiseen!! :3

    VastaaPoista
  2. Hihi, siellä perseessä ne nimenomaan viruu ;DD
    Muru<3

    VastaaPoista