tiistai 24. tammikuuta 2012

Good morning Upper East Siders...

... Eiku hetkinen, eihän tää ollutkaan Gossip Girl, vaan mun kämänen blogi. : D Oon saanu taas yliannostuksen lempisarjastani.


Yeah, I wish.

Mun piti tosiaan jo eilen postailla mutta jumahdin leikkimään kuvanmuokkausohjelmilla yms. Joten joo, sain kyhättyä bannerin, ja olisin halunnut muutenkin uudemman ulkoasun mutta turhauduin. Muutos ei ollut kovinkaan dramaattinen.

Sori että päivityksiä on tullut harvemmin.

Päivät vaan lipuu ohi, treenatessa ja kotona syöden pastaa ja haaveillen.





Onneksi tänään oli vähän aktiviteettia, kun minulla oli tapaaminen paikallisessa. Oli kiva tehdä välillä jotain, juoda olut ja pelata biljardia. Keksin myös ekstemporee-kampauksen... :)

Ylihuomenna lähtö Lahteen, pääsen lapsenlikaksi siskolle, joka täyttää 3 v. Aaaaww.

Mun täytyisi tehdä ehkä uusi treeniohjelma ja vähän muutoksia mun ruokavalioon. Oon turvonnut.

Jersey Shore.



I need a drink. Mojito, please?

xoxo, Thhia

1 kommentti:

  1. turvonnut my ass!!lisää lihaa!!:D
    ja voiko gossip girlii muka saada yliannostusta ;)
    toivottavasti kaikki menee hyvin lahdes<3

    VastaaPoista