sunnuntai 15. tammikuuta 2012

oh no, it's sunday again...


Tältä olen näyttänyt melkein koko tämän viikon. Hmm..

Voihan kettu, mun oli tarkoitus mennä tänään Les Millsin uudelle Sh'bam-tunnille, mikä ollaan saatu meidän salin tarjontaan ja sen jälkeen Bodypumppiin, mikä jäi aikaisemmin tällä viikolla välistä. Valitettavasti onnistuin telomaan mun lähentäjät ja vatsalihakset (jännittäminen sattuu ja jalkoja en saa edes venytettyä) niin pahasti, ettei ole hyvä idea. : / Luultavasti Sh'bami olisi ollut myös hyyyyvin tungoksessa. Mutta eipä syytä masentua, vahingon voi aina ottaa takaisin. Sitä paitsi sainpa hyvän tilaisuuden taas siivota kotia, ilman että vetoan väsymykseen.

Eilen sain syytökset siitä, että olen tylsä, koska jätin baarissa istumisen väliin ja kävin mieluummin aikaisin nukkumaan katsottuani "Miehet jotka vihaavat naisia osa2". Hieman ärsyynnyin tästä, koska teinpä miten hyvänsä, aina joku on arvostelemassa. 
Kyllä juu, olen hyyyyyvin pahoillani. >__> 

Kisses, Thhia 


2 kommenttia:

  1. paskat, ei se ole tylsyyttä o.O pah.

    VastaaPoista
  2. tervetuloo tiskirättien-kerhoon! itsehän olen tiskirätti aina kun en lähe kavereisen kanssa dokaamaan, tai tee jotain mikä heistä on yberupeetamahtavaa ja coolia. -.-

    VastaaPoista