torstai 5. tammikuuta 2012

Bored

Kolmen päivän aikana kaksi muokkaus-tuntia, yksi bodypump, yksi combatti ja yhteensä tunti juoksumatolla. Huomenna lepopäivä? Aivan taatusti. : D 

Tätä mun rahanmenoa ei voi estää. Tänään lähti kapesta mukaan seppälän seeprakuvioinen svetari, mut onneksi maksoi vaan 2,5 e mulle, koska mulla oli 10 euron etuseteli. <3  
Garnierin ihmevoiteita. Hmm... Olisin kyl halunnu sellaset taikahanskat mitkä antais tukea ranteisiin esim. pumpissa ja combatissa mut unohdin tyystin.

Mun aerobinen kunto alkaa olemaan tosi hyvä. Juoksin matolla 9 km tuntivauhtia ja huomasin vaan hyräileväni ja jammailevani kuulokkeista möykkäävän jumputuksen tahtiin. Kelpaa!

Anyway. Ei mithään maata mullistavaa ole nyt sydämellä. Otin kuvia päivän outfitistä koska oon ihan lovena mun sinisiin shortseihin, jotka BTW käy IHAN KAIKKEEN.

Mun talvitakki on möhee nobody, mut antakaa sille anteeksi. Se on lämmin. <3

Menen apteekkiin moro.




I love my green invincible IRON MAN T-shirt. <3
My butt is so flat I'm not sure if that's my front or back. Hah! Just kidding!
Hyvää loppiaista suckers!
xoxo, Thhia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti