lauantai 21. tammikuuta 2012

and laziness


Mulla on ollut kivat pari päivää kotona. Yläkroppa tarvinnut paljon lepoa, mut huomenna pumppiin ja kunnon venyttelytunnille. :>

Eilen olin kahvittelemassa kaupungilla ja ilahduin, kun sain Jenskin yökylään. Me nähdään tosi harvoin, pitäisi nähdä useammin. Mut onneksi silloin kun nähdään, se on aina korvaamatonta.
Opin eilen myös, että maailma on pieni, mutta täynnä yllätyksiä. 






Sain Jennille kampaamo-ajan parin viikon päähän, ja olen tosi ilonen. Pääsee vähän ohentaa tätä tukkaa ja uutta väriä! Ajateltiin koittaa vähän sellasta Taylor Momsen-tyyliä. Voi kun onnistuisi, olisi ihan übercool! 

Oon ollu tänään ihan kuollu, kattonu vaan Gossip Girliä (paras sarja, must say) ja aattelin et voisin kunnostaa vähän kynsiä, pistää kasvonaamion yms. Puuttuisi vaan viinilasi ! : D
Telkkarista tulee tänään MTV:ltä paljon ohjelmia, ja subilta tulee leffa.

Mun pitäisi yrittää myös miettiä, miten saisin itseeni hieman päivetystä. Olen kalpea kuin lakana, ja luultavasti varsinkin blondilla tukalla tulen näyttämään kipeältä. Kai se on taas annettava solkulle ja itseruskettavalle mahdollisuus. Jos olisin rikas, pitäisin sitä yllä suihkurusketuksella. Kuten tein ylppärijuhlissa, ai hitsi kun se näytti kivalta silloin. ;o

Haha, random kuva :DDD Mutta siis olinpas ihanan ruskea ja stailin näkönen ;__;
Ens viikolla Lahteen, ja risteily äitin kanssa lähestyy... Can't wait!

I'm kinda happy <3

xoxo, Thhia

5 kommenttia:

  1. omnomnommm<3 nätti olet kalpeanakin:)

    VastaaPoista
  2. Mä luin joskus ennen ylppärijuhlia paljon hypetystä ja hehkutusta suihkurusketuksesta ja päätin silloin hankkia itellenikin yo-juhliin kivan värin. Luojan kiitos päätin kokeilla sitä ekan kerran sellai, että juhliin oli vielä joku yli kuukaus aikaa. Kyseinen juttuhan ei toiminut mun iholla yhtään! :D Alunperinkin siitä tuli sellainen laikukas (mm. käsivarsien alapinnoilla oli valkoiset paksut juovat) ja alkoi melkein heti "halkeilla" ja täplikkäästi lähteä pois. :D KAMALAA! Mut sulla näyttää tosi hyvältä! :)

    VastaaPoista
  3. Joo siis toi on ihan totta, suihkurusketuksesta saa tosi harvoin täydellisen lopputuloksen, ja myös mulla oli valkosia juovia käsivarsissa ja säärissä, mut niitä pysty korjailee voiteella. Ja siis suihkurusketus kestää about 3-4 päivää hyvänä, sit se alkaa kuoriutumaan pois... :o Eli sinänsä ei kestävää tulosta oo. Mut voihan sitä aina välillä :)

    VastaaPoista
  4. ja tää uus ulkoasu on söpö<3

    VastaaPoista