keskiviikko 7. joulukuuta 2011

So this is what I eat...

Mielipiteet syömistavoistani ovat jakautuvia. Omasta mielestäni syön ihan jees. Usean mielestä liian vähän. Lääkärin mielestä "no, ainakin saat kaiken tarpeellisen". 
Jade vertasi minua maanantaina kaveriinsa, joka yläasteella laihdutti ylipainoaan syömällä karkkia, mutta jättämällä ruuan pois. Vasta bussissa matkalla kotiin tajusin että "Ok, Jadella oli pointtinsa, mutta eihän tilanteeni sellainen ole." Kun karkit ovat ravintoarvoltaan pyöreä nolla, minun syömäni "ruuat" eivät sitä ole. 
Joo joo, voisin syödä enemmän; ostaa kaupasta kermaa ja tehdä kanakastikkeen tai pyöräyttää makaroonilaatikon. Mut en mä jaksa. Mutta puutostiloista ei ole suurempaa huolta.

Kalenterit seinällä

Kuitenkin... Noudatin neuvoa ja ihan uteliaisuuttanikin kävin laskemassa netissä energiantarpeeni; joka oli 2242.26 kcal. Aika huima määrä. Varsinkin kun saatan kuluttaa päivän aikana  n. 2149 kcal... Enkä usko että saan ruuasta tuon päälle 2200 kaloria. 
Paitsi tietenkin silloin, kun vietän samanlaisen viikon, mitä edellinen on ollut. Silloin saan vain sokeri-yliannostuksen Kiss Kiss-karkeista ja turvotuksia Saarioisen pizzasta. Jopa suklaa yms. sellaiset herkut, joista en enää sen kovemmin välitä, katoavat kuin tuhka tuuleen. Ne on niitä välinpitämättömiä kontrollittomuus-viikkoja...  

Nojoo. Tänään kävin aamulla kaupassa tekemässä 6-7 päivän ruokashoppailut. Säästölinjalla mennään, joten nyt pyrin hakemaan kaupasta tarvittaessa vain tupakanpuruja ja maitoja. 

Seuraavissa kuvissa näette, mistä kuuluisa "ruokavalioni" koostuu.


Paljon, paljon All-Brania...
Voisin elää pelkästään kahvilla.

Kun päätän syödä leipää, sen on PAKKO olla tätä. Parasta.

Ateriankorvike-karkkia.

Jugurttijuomia.
Hedelmäsalaatti = Intohimo
Maitoa. Varsinkin plussa-maitoa.


PAAAALJON jugurttiaa... Vilja-activia on mun herkkua.
 YEP. That's pretty much it. Kyl mä pärjään, Chill out <3

xoxo, Thhia

6 kommenttia:

  1. missä on lämmin ruoka? :(

    kyllähän noilla pärjää, mut kaloreita noista kertyy se 1000-1500. jos tarvitset 2242.26 kcal päivässä ni ootko miettiny että mistä saat ne loput kalorit? varsinkin kun harrastat liikuntaa kuin hullu, ni voisit heleposti syyä kolmisentuhattaki kalorii per päivä. :D ja ihmisen keho kuluttaa noin 1200 kaloria per päivä pelkästään elintoimintoihin joten.. :S

    psst psst! mist muute löysit tollase kalorilaskurin? O.O

    VastaaPoista
  2. Nojoo... mut oon mä ainakin vielä tolpillani! :D Ja tulee sitä muutaki syötyä, jos tulee mielihaluja tai ulkonä käytyä tms.. ja tosiaan toi mun kulutus 2149 kcal oli laskettu pelkästään mitä päivän liikunnasta tulee :D :D lol..

    Googlaa energynet! Siel on kaikkee jännää!

    psst psst! Kuka soot? Jossu<3?

    VastaaPoista
  3. oisko? en kerro :D
    oon kyl huono terroristi ku isken monta kertaa ni arvaat heti kuka on asialla... ja on mul ehkä hiukka omaleimaine kirjotustyyli :D

    joo mä googlasin ja löysin jonku kalorilaskurin. O.O mun pitäis syyä 2700kcal päiväs sen mukaa O.O en usko :D

    -JOSSU :D

    VastaaPoista
  4. Eli jos sun energiatarpeeseen nähden alat yhdellekään kaalikeittokuurille, tuun ja nirhaan sut ! :D

    VastaaPoista
  5. hahaha mäkin tunnistin jossun heti :D ja sitten vasta näin alla olevan kommentin varmistukseks :D

    VastaaPoista
  6. kultani syöt vain välipaloja :/ mut rakastan sua mitä sitten lautaselta löytyykään :D <3

    VastaaPoista