lauantai 3. joulukuuta 2011

Confessions of a shopaholic


Hello suckers! 

Mulla menee edelleen hyvin, hyvin lujaa ja hyvin kivasti. Nyt on vasta 3. päivä joulukuuta, ja olen jo tehnyt suurimman osan joululahjaostoksista! 

Kaikki lähti siitä, kun päätin tänä aamuna lähteä shoppailemaan ITSELLENI, ja vain minulle, koska olen paras ja ansaitsen kaikkea luksusta ja "voishan sitä hei kattoo jo jotain muille vähän valmiiks". No, rahaa palo neljässä, viidessä tunnissa enemmän kuin odotin, mutta tulinpas superhyper-hyvälle tuulelle! 
Rakastan lahjojen antamista (olen vain liian köyhä, en voi antaa kaikille vaikka haluaisin... true story..) ja panostan etenkin perheen lahjoihin. Varsinkin äitin. Koska äiti, jos kuka, ansaitsee luksusta. Ensi vuoden alussa teen jotain aivan ältsyn hullua, eli laitatan isoveljeni kanssa tatuoinnit, ne ovat meidän joululahjat toisillemme. Enpä ole ikinä kenenkään vuoksi leimauttanut itseäni. <3 

 Ja mä vielä niin arvasin, että sekoan joulusta aivan tyystin... Meninpä sitten jopa paketoimaan kaiken!

Olen viettänyt rajua lomailemista vielä kylpyläloman jälkeenkin. Salilla minua ei ole juuri nyt näkynyt, vaan enemmänkin kaupoissa, sängyn pohjalla ja telkkarin ääressä herkkuja syöden.
Pidän kaikenlaisista elokuvista (tänäääään tulee WTC-leffa!!!), mutta varsinkin tyttömäiset hömppäleffat ovat aina vieneet sydämeni. 
Äsken katsoin "Himoshoppaajan salaiset unelmat", voiko sopivampaa leffaa minulle olla? : D 

Siitä puheenollen... Tulihan tällä viikolla hankittua itsellekin kaikkea kivaa. : 3 Koska c'mon... Material kinda makes me happy, shame on me!!!
Huulia korostava ja LAAJENTAVA huulikiilto! omnomnom <3
False eyelashes - once again!



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Viimeinen kuva on... heh heh... oma joululahja itselleni. ^^;; Kolme paria korkokenkiä. Heheh... Koska kengät = ADDIKTIO. Enkä oo ostanu tänä vuonna ku varmaan yhdet vai kahdet kengät? En ostanu kenkiä edes YO-juhliin! Oi että, kyllä tää tyttö on noi ansainnu! PURE LOVE!

Huomenna edessä kunnon ihana joulusiivous! Ostin vähän siivoustarvikkeita ja kynttilöitä, niin pistän kodin ihanaan joulukuntoon. Ja tietenkin Michael Bublen joulualbumi tulee olemaan tässä kuussa kuumin playlisti!

I'm so happy i luv u guys! ^^ 

Kisses, Thhia

1 kommentti: