torstai 29. joulukuuta 2011

Homesick

Joulu oli ja meni. Ja se oli ihana. Mutta uuvuttava. En ole ollut paljoa koneella, enkä pysty postailemaan kuvia ennen kuin pääsen taas kotiin Tampereelle. Eli vasta maanantaina. Periaatteessa haluaisin jo kotiin, kun ei täällä oikein ole mitään tekemistä. On ollut ihanaa nähdä kavereita, niinkuin eilen Jossua ja Jonnaa ja Uuden vuoden vietän Leean kanssa, mutta silti.

Kotona on kuitenkin se oma rauha, missä on mun omat jutut yms. Siellä mulla ei ole huolta sovinko toisten nurkkiin vikoineni ja omine juttuineni. Välillä on vähän sellanen fiilis kuin olisi tiellä.

Mua on tässä pari viimeistä päivää jotenkin vituttanut. Nimittäin ihmiset. Ei mitenkään henkilökohtaisesti, vaan enemmänkin ehkä siksi, kun en jaksa ymmärtää. Ei mene ajatukset yksiin.
Mua vituttaa ihmisten ajatukset, missä tyyliin määritellään muut ihmiset pelkän ulkonäön perusteella, niinkuin moni tuntemani ihminen tekee, ja vielä sen lisäksi tuntee itsensä jotenkin paremmaksi. Miksi?
Varsinkaan kun ei todellakaan ole itse täydellinen.
Esim. "No ku se nyt näyttää siltä ja sen tyyli on semmonen, ei se varmaan koskaan tuu seurustelee."
Ja yleinen arvostelu ihan kaikesta poskipäistä reisiin ja varpaankynsien väriin.

Ja toisaalta sellainen "Hei, ei mun tarvii urheilla, mä oon jo laiha ja mulla on mies."
Hmm, no onnee sulle.

Ja kaksinaamaisuus. Koska suurista elefanteista huoneissa ei vaan puhuta.

Ja vielä siitä "MÄ OON NIIN VITUSTI PAREMPI KU MUUT"-asenteesta: "Joo olin mäki ihan vitun masentunu mut mä mihinkään lääkäreitä tarvinnu ku kaverit vaan käski ryhdistäytyä."

Niinku WTF.... Voisin vaan jatkaaaaa ja jatkaaaa mikä ihmisissä lähiaikoina on alkannu vituttaa, mut tää teksti on jo tässä vaiheessa ihan perseestä. Eniten harmittaa ehkä se, ettei tällä hetkellä ole ketään, kelle puhua ja kuka oikeasti ymmärtäisi. Siksi kirjoitin.

Olkaa vittu olevinanne ja niin ihanan täydellisiä - varmaan oma ulostekin haisee paremmalta ku kenenkään muun!

Mä en oo täydellinen. Eilenkin söin mäkissä AND LOVED IT!  Oivaltakaa se, niin elämä ei oo niin rankkaa.

Boo. you whore.

Thhia

3 kommenttia:

  1. Jeee! Me gusta tästä tekstistä! Asiaa! Samaiset asiat ärsyttää mua. Ärsytti siis juuri eilen, samaisessa tilanteessa, mutten maininnut. Miekää en oo täydellinen, enkä siihen pyri. Hehe mäkki <3

    VastaaPoista
  2. voi ei pupu parka:< tiedän tunteen tosin. itseeki vituttanu. harmi ku oot siellä, pitäis niin jutella taas<3 mut musta on ihan ok vittuuntua ihmisistä. varsinkin tollasista mölleistä. (minustakin välillä kunhan ei liiaksi ;))

    VastaaPoista
  3. tiia, tää saattaa tulla shokkina. mut naiset on kaksnaamaisia selkäänpuukottajia, tyhmiä ja valittajia tai itsensä jalustalle nostavia egoisteja. kyllä, yleistän, ja olen ylpeä mielipiteestäni. mutta toisinaan häpeän sitä että olen myös itse kritisoiva kitisevä nainen, jolla saatta myös välillä olla iiiso ego. :D
    luv, jossu

    VastaaPoista