keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Whattheefuu



Mulla alkaaaa olee kriisi tämän minun ajankäyttöni suhteen. :C Harmittaa niin kehvelisti kun en ehdi postaa vaikka kun siis oikeasti olisikin kaikkea höpöteltävää. 
Töissä menee jees, N:n kanssa jees, mulla kaikki jees... Pelottavan jees. 
Aika ei tunnu riittävän kaikkeen mitä haluaisin tehdä. 

Tänäänkin jouduin skippaamaan treenit, koska halusin olla edes hengähdyksen verran kaupungissa. 
Shoppasin aurinkopuuteria, kynsilakkaa, hiusväriä ja naamamömmötyksiä. Olisin halunnut vaatteita mutta mikään ei tähän kroppaan ja naamaan ja asenteeseen tuntunut istuvan. :D

Kuten alkuvuodesta sairasloman verkkari-kautena toivoin, olen nyt saanut alkaa oikeasti inspiraatiota panostamaan pukeutumiseen ja laittautumiseen. (c) Sara

Shortsit H&M, paita: Gina Tricot, laukku : Gina Tricot, Hiuspanta: Gina Tricot, Kengät: H&M, Sukkikset: roskiskamaa

Ystäväiseni ihanaiseni <3
 Ja nyt se otsikon whattefuu
 Mulla on pääkopassa niin paljon turhaa pohdittavaa kaikkien arkiaskareidenkin keskellä. 

Mitä mun "vanhoille" ystävyyssuhteille kuuluu/tapahtuu?
Miksi 7-vuotiaat pojat konttaavat pomimaan maasta juuri siihen heittäneeni röökin ja vittuilevat päälle?
Miksi tuttavilleni iskee joku anoreksia-kausi juuri ennen kesää?
Miksi mummot huutavat minulle kun en anna takaisin markkaa tai tajua sanoa, etteivät heidän postikorttinsa mahdu tiettyyn kirjekuoreen (tapahtui tänään wtf)?
Miksi vastaantuleva maahanmuuttaja kouraisee minua haaravälistä?
Miksi vitussa tuntemani siskokset tappelevat niin rajusti, että lauseissa vilahtelee sana "huora"? 
Miksi pomoni on minulle kusipää?
Miksi jollakin on niin paha olla, enkä voi auttaa? 
Miksi minä itsekin onnistun möhlimään ja vajoamaan ajoittain, vaikka kaikki on niin hyvin? 
Miksi minua vituttaa nämä asiat?  

Olen huolestunut ja pettynyt.. Ja hämmentynyt ihmisten yleisestä töykeydestä ja tyhmyydestä.
Minä ja Lahti

KERTTUUUU
 Lahti-reissu meni hyvin. Tapasin oikeastaan vain perheeni ja Kaisan, mutta ne ovatkin yleensä ne oleellisimmat. (ps. lirvahtanut, hapottava ja koomainen reissu. Hyi....)

Ihan jumanskeidan typerä tämä postaus, koska ehkä pitäisi postata useammin, että nämä kuulumiset tulisivat... _Järkevämmin_ ja paremmin jäsenneltyinä.

Kello on puoli kahdeksalta illalla. Mua väsyttää sikana ja toisaalta haluaisin siivota koko kodin. Heti, nyt. Niin, että varmasti nukahdan huomenna kassalle vaihtorahat käteen.

Vapun vietin ihanan poppooni kanssa Hoitsuksi pukeutuneena. Kamera jäi meiltä Kaukajärvelle, joten kuviakaan ei ole :C
Starbucksin Doubleshot expresso on aika perusjuttu aamuseitsemältä ennen ku avataan kauppa. :')

Mun paranee lähteä purkamaan ylikierroksiani johonkin kehittävään puuhaan.
Rakkaan muruset, ilmoittelen vielä tällä viikolla itsestäni.

xoxo, Thhia










1 kommentti: