keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Anchors Away!





Heisanhei! En ehdi paljoa lörpöttää, minun pitäisi jo olla toisella kämpillä viettämässä leffailtaa.
Sen verran tällä viikolla jo tapahtunut, että minulle puhkesi penikkatauti (mikä ei ole sama kuin vauvakuume heh he he...) ja jouduin parin päivän sairaslomalle.
Kipeät koivet kyllä kestän, mutta en hoitajan tuomiota siitä, että minun pitäisi lopettaa bodycombat.
Siis anteeksi mitä?
Kipeää on tehnyt, toissayönä en saanut edes nukuttua.
"Ihan kuin mun jaloilla olisi migreeni"
Nyt alkaa jo helpottaa.

Laittauduin nätiksi, koska menimme N kanssa juhlimaan 2 kk päivää ravintolaan. :)

Minulta kiellettiin myös korkokengät. "Ei mulla oo muita kenkiä!!"
 Jos ei muuta, ainakin ollut helppo työviikko... Nyyh.

Ja tosiaan kesää varten vaatelöytöjä. Sininen ankkuritoppi (sellanen supersöpö minkä voi sitoa vyötäisille) GinaTricot sieltä samoin rusettipanta ja hoea niittivyö. He <3

Kisses, Thhia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti