sunnuntai 6. toukokuuta 2012

...Ja asiasta sukkalaatikkoon

Luultavasti nyrjäytin aivoni edellistä tekstiä kirjoittaessa mutta olen postaukseen suht' tyytyväinen. :)

Tämä viikonloppu on ollut über-rauhallinen ja mukava. On tullut nukuttua monen yön univelat pois eikä edes superkuu pysäyttänyt minua pistämästä unta palloon. 
Väsymys meinasi viedä minulta inspiraation suursiivoukseen, joka sai odottaa lähes viikon päivät. 
Aika sille oli kuitenkin otollinen, sillä eilen oli sattumoisin poikien ilta, jonne minulle ei kutsua suotu. :D :D




Järjestys vaihtui ja samalla kauneuspöytä omalle, vanhalle aikalleen. Onko se minä, vai näyttääkö pöytä päivä päivältä krääsäisemmältä? 

Nämä on taas näitä mun nokkelia ideoita. Äitin lahjoittama viinipulloteline on nyt leposija kosmetiikalle. Viinipulloja kun ei tässä taloudessa liiemmin kulje.
 Ja sitten aikaisemmin viikolla hankittuja pikku-ostoksia.

Kasvonaamioita, kuorintavoide, pinkit sulkakorvikset ja hiusväri.

Tästä mä tykkään. Vaaleanminttu kynsilakka, joka odottaa korkkaamistaan!
 Jaksaisiko sitä tänään raahautua Fressin puolelle? 
Harmittaa myöntää, mutta kyllä työn ja parisuhteen myötä sali on joutunut luovuttamaan palasen aikataulustani. Yritän olla nostattamatta kriisiä siitä, sillä muut asiat elämässäni tällä hetkellä ovat aivan yhtä tärkeitä. 

xoxo, Thhia




3 kommenttia:

  1. äää, mahtava toi viinipulloteline-idea ! :oo ikävä tiiiiaaa♥ :c

    VastaaPoista
  2. Hihii kiitos :'D Mä olinki sillee "ku siis tää on ihan sikamakee ja sopis mun kämppään mut mitä helv...mää tällä teen?" :D
    Onneksi ratkaisu löytyi.

    IKÄVÄ myös!! ♥

    VastaaPoista
  3. namnam<3 hyvähän se vaan on, et elämä ei pyöri vain salilla:)

    VastaaPoista