torstai 6. joulukuuta 2012

Voiks käydä talviunille?


Siis voi jösses oikeasti. Päivät vaan jotenkin katoilee silmissä. Aika kuluu tosi nopeasti.
Viimeiset 3 viikkoa ainakin.
En voi sanoa, että olisin ollut parhaimmillani. Työharjoittelu alkoi ja olen jo valmis lopettamaan. Työssä ei ole mitään vikaa. Mutta henkilökemioissa. Mistä on ihan turha jauhaa täällä. Asia on kuitenkin hoidossa eteenpäin ja luultavasti sopiva ratkaisu löytyy. Voi huokaus. Tosi kurja homma.

Tämä yltiömäinen väsymys on kuitenkin kaiken huippu. Oikeasti voisin vain nukkua talven yli. Olen varmaan ainoa ihminen Suomessa, jolle "valkoinen ihmemaa flipediflabedifluu"-fiilikset ei vaan iske.
Ehkä tämä on jotain kaamosmasennusta tai ehkä vain mulle ominaista huonompaa kautta.
Posket punaisina pitäisi veisata joululauluja hangessa ja tänään suomenlippu liehuten.
Itse ajattelin olla viltin suojissa ja syödä pari lihapullaa, ehkä katsoa Salkkareita.

Mut hei, kyllä niitä hyviäkin hetkiä on mahtunut. Pari viikkoa sitten oltiin Samin kanssa Vantaalla kylpylälomalla. <3 Oli skumppaa, aamuaisbuffaa, mineraaliallasta ja suuri ostoskeskus, sekä elämäni parhain pizza.
Olen onnekkain nainen, koska mulla on niin ihana mies. Sen mä jaksan muistaa. :D
Iloa kaamokseen on myös tuonut ihanin Sara, jonka kanssa on tullut istuttua iltaa juoden välillä teetä, välillä jotain vahvempaa Kivitaskussa istuen. Viime vkl vietettiin tyttöjen feat. Samin kanssa pikkujouluja pilkkuun asti.
Työajat on ollut sen verran nihkeitä, että väsymykseltä en ole hirveästi ollut Fressin puolella. Sara lainasi kuitenkin crosstraineria, että voin halutessani hikoilla kotona. :D Vaikka yleensä sänky näyttää paljon houkuttelevammalta.

Enough with the bullshit, ehkä mä postaan tässä välissä kuvia, joita on kerääntynyt kännykkään...





Mun iki-ihana Angry Birds- kalenteri <3

Mun ihastus ostari Jumbossa. Joulukylän eläimet, joiden pään liikku, En saanu ottaa mukaan :C

Sami antoi mulle kylpyläloman kunniaksi lahjaksi tosi ihkun hajuveden. <3
Sami ja minä. :D

Unelmien neule Jumbon h&mstä
En. Haluu. Töihin.

Saran kanssa Kivarissa.

Mun laina-crossari :D



Hyvää itsenäisyyspäivää ja blaablaablaghweufds viddu.

Thhia 


1 kommentti:

  1. olet niin ihana luononlapsi miksi sinä et kirjota tätä enään piristää luetavaa kun olet niin aito ja sinulla on oma tyyli :)

    VastaaPoista