keskiviikko 12. joulukuuta 2012

12.12.12

Posahtanut tiitiraasu.
Kuulemma jotenkin siisti päivämäärä, mutta päivänä ei kyllä mitenkään erityinen. Töissä tuli oikeastaan vaan käyskenneltyä vaatteiden seassa. Tupakalle sain karata aina kun siltä tuntui.

Siirsin tosiaan itseni tällä viikolla Tiimarista Vero Modaan, ehkä lievästi parempi fiilis!
Kassalla mä en ole ollut vielä, mutta muuten ihan perusjuttuja mitä nyt vaateliikkeessä voi tehdä; viikkausta, vaatteiden höyryttämistä, hälyttämistä, hälyjen poistamista, siivoilua, asiakkaiden palvelua.... Ja super ihkuu varastoduunia :D Voi sitä riepujen määrää.

Luonnollisesti iskenyt kauhea vaatekuume kun saa niitä koko päivän tuijotella. Vero Moda on kalliimpi kuin omat suosikkini Gina ja Henkka, mutta on se parempilaatuinenkin...

Mä en varmaan ikinä pääse yli mintun väristä. Pakko saada kaikkihetinyt minttua!!!!!



Laiskuus iski tukkaa laittaessa. Sotkunuttura ruuls...
No mitä muuta? Viikonloppuna riehuin koko ensi vuoden edestä, ja se kostautuu nyt sillä että olen tulossa (taas) kipeäksi. Lihakset niin jäykkinä että vapisuttaa, päätä särkee, väsyttää.... Yksinkertaisesti oon saanut liikaa raitista ilmaa. Äsken ajattelin hurauttaa bodycombattiin... Mutta kuten aina jaksan muillekin toitottaa "jos kehon liikkuvus kusee, kannattaa antaa hetken olla". Paras siis itsekin totella eikä lähteä pahentamaan asiaa.
Oltiin viikonloppuna Samin kanssa myös Lahdessa. Möllösin äitillä, riehuin Pinjan ja Kertun kanssa ja käytiin pulkkamäessä. Oli tosi ihanaa<3 Oli kivaa myös pyörähtää Iitissä katsomassa norsun kokoisia lemmikkejä sekä iskällä syömässä karjalanpaistia.

Olen myös laittanut kotona vähän uutta ja vähän vanhaa. Ts. sisustanut, siihenkin kun taas löytynyt innostusta.





Vähän mä jaksan kuolla tälle äitin tuomalle kalenterille. Niin läppä :D
Eipä mitään kummempia siis. Jaksaisiko lähteä kaupoille ja siivota, ettei menisi ihan möllöämiseksi tämäkin ilta. .___.

HEI MUUTEN ...... en varmaan koskaan oo maininnu, lol. . . .
Mut oon hurahtanu minttuun! Ai ootte kuullu vai, eihän? :D



Voi itkuparku!

Pari kuvaa vielä loppuun..........

Maybellinen Tint Gloss on nykyään ihan mun lemppari. Pinkit huulet kunniaan!! <3

Munalintu
Kisses, Thhia

3 kommenttia:

  1. Ostinpa juuri tänään tuota tint glossia, varmaan ihan samaa väriäkin! :D Ihanaa <3

    VastaaPoista
  2. tosi kivaa huulimaalia, kestääkin hyvin :)

    VastaaPoista
  3. ihanaa tiia ihanaaa kuulla positiivist hömppäilyä! <3 on toi minttu on kyl aika paha. munki ny pakko saada jotai minttua.. voisin käyd hakees vaik minttusuklaa jäätelöä :'D
    -jossu

    VastaaPoista