perjantai 28. joulukuuta 2012

Presents! !

Kauhukseni ja ilokseni tontut muisti minua tänä vuonna paljon paljon muullakin kuin kauhealla flunssalla. 
Siis mä en voi edelleenkään käsittää tätä uusien ihanien juttujen määrää, oon ollu niin tukossa, jumissa ja pöllyssä etten ole vielä sisäistänyt .... 

Kiitos rakkaat muruset pöpöset kaikista lahjoista! Kaikki on tarpeellisia ja aivan tajuttoman ihania! Olen haltioissani. 

Äitiltä ja samilta mie sain lahjakortit! Myös muutama muu joulukortti tuli mutta ne on jemmassa!!! : > Toinen lahjakortti on S-ryhmälle ja toinen ylläripylläri Vero Modaan. <3

Kauan odotetut ja toivotut jumppakengät tuli iskän paketista. <3 Huom! Parhaimman väriset ikinä!

Sami, äiti ja Essi päättivät tänä vuonna pitää huolta hiuksistani. Voin kertoo ettei tarvii mennä tukkaosastolle ainakaan vuoteen kaupassa! <3 Samin lahjakortilla ostin lisäksi tuhottain pinnejä ja kunnon kamman~~

Sara muisti minua tänä vuonna tosi hottis-hameella ja sukkahousuilla! <3

Essin tukkapaketista tuli lapaset : 3 ja Jaden paketissa oli rusettikynsikkäät ja ite värkätty pussukka, jossa oli sisällä ylläreitä!!

Iskällä oli yksi tarpeellisimmista lahjoista. Kuumemittari! : D koska aina inisen ettei mulla oo. Sain myös hamaan tuleivaisuuteen viikonloppukaveriksi maitokahvilikööriä. :P

Äiti ja täti pakkasi mulle shortsipyjamat! :') aawwww <3
Iskältä sain Nälkäpelin ja aivan sikaupeen Marilynin Välähdyksiä, Sirpaleita-kirjan. Siis apua!! <3

Yksi Samin lahjoista oli mun pitkään kuolaama Pörröveska <3 Kääk! PS. sen nimi on muhfinsi

Ja koska mun läheiset tuntee mut näin hyvin....... Sami oli tunkenut pörrölaukkuun Angry Birds-viltin ja Villeltä sain pommilintu-paidan. :D overcool!

Tyttömäistä sälää~~ ! Äitiltä tuli ihku meikkipussi. Pikkusisko oli valikoinut mulle glitterisen pankkikorttikotelun+kynän, tätsyltä sikamakee sisustusjuttu eli ripustettava timanttilyhty ja Jaden yllätyspussista tuli huulikiiltoa ja kynsilakkaa. <3
 HUH! Siis ei tän enempää voi tyttö toivoa...... Aivan mielettömiä lahjoja! Nyt vaan ettimään jokaiselle omaa paikkaa tähän asuntoon. : )
Toivomusten mukaan suklaata ei tullut kuten yleensä on tapana. Vuosien odotusten jälkeen sain kuitenkin Fazerin vihreitä kuulia mutta arvatkaas missä ne on jo paremmassa tallessa.... :'D

Ostin vain ja ainoastaan kahdesta syystä Miss Mix-lehden. Syy 1: voi pistää aivot narikkaan. Syy 2: vuoden 2013-seinäkalenteri.
Sara toi mulle sairasvuoteeseen myös uusimman cosmon.


Nettipelejä, teetä, leffoja ja blistexiä. Pähkinänkuoressa: flunssapäivät jatkuu vielä tän vuoden loppuun. Pääsispä jo töihin !
Tiitski kiittääää! 
<3
<3
<3

1 kommentti: