lauantai 17. marraskuuta 2012

Avon

Ainiin, mä unohdin kokonaan.
En oo pitkään aikaan postannut mitään shoppailuja, koska oon köyhä eikä oo ollut tarvetta millekään turhalle. 
Taannoin sain kuitenkin Sonjalta (<3) tilaamani Avonin paketin. En ollut koskaan kokeillut mitään kyseisen merkin tuotteita, mutta oon ollut tosi tyytyväinen! Se on tosi samanlainen kun Oriflame, ainakin hinta-laatu suhteeltaan. 


Hajuvesinäytteitä, jee.

Pink Freeze-huulipuna ja Plump Pearl-huulikiilto. Niistä tulee yhdessä sopivan nude mutta raikas yhdistelmä. Toi huulikiilto vielä turvottaa vähän huulia, eli tuntuu kivan kihelmöivältä. :D

Suihkugeeliäää... Itelle valitsin ton Mystiquen. Se on ihanan mausteisen ja lämpimän tuoksuinen... en osaa selittää :D Samilla otin tollasen miesten Amazonin :D

Hiusnaamio. Superfruit Soufflé. Tosi herkun tuoksuinen ja hyvä tukalle! Acai-marjaa ja Shea öljyä.

Tää on silmänympärysvoide. Kuulemma silmänympäryksen ihoa pitäisi alkaa hoitaa heti, kun alkaa käyttää meikkiä. Olen laiminlyönyt tätä sääntöä täysin, nyt on sekin asia korjattu :D Pomegranate<3 Erään kosmetologin mielestä parhaita voiteita ikinä.

Glimmerstick Diamonds-kajaali. Sävy: smokey diamond. Oli vaan niin makee että halusin (kynät on muutenkin huonossa jamassa).
Jepajee. Lisäksi äiti toi mulle Saksasta aivan ihanat säärystimet, paidan ja kahdet korvikset. hiiii <3 Ja tosi läpän joulukalenterin. : D 
Mistään niistä en oo ehtiny ottaa kuvii :( 

Thhia

1 kommentti:

  1. uu ihanii hemmmottelu juttuja<3
    haastoih sut blogissani kyselyyn:)

    VastaaPoista