sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Sunnuntaihauskaa


Tämä oli kiva päivä. Mitään erityistä ei tapahtunut, mutta yleisesti ottaen hyvä fiilis.
Eilinen postaus sai hyvää palautetta. Facebookin puolella linkkiin satoi tykkäyksiä (en edes kaikista tiennyt, että heitä kiinnostaa hölötykseni, kiitos silti!<3).
Nukuin pitkään, hörpin kahvia ja katsoin nettitelkkaria.

Aamupala
Hassua, että juuri eilisen paasaukseni jälkeen huomasin sattumalta, että olenkin saanut jo kutsun haastatteluun, jota olen odottanut kuin kuuta nousevaa.
Ja jonne haluaisin tällä hetkellä enemmän kuin mitään.
Eli työvoimakoulutukseen, ytimenä asiakaspalvelu. : )

Olen myös saanut ensi kuulle lääkäriajan. Pysyypähän terveysasiatkin enemmän pinnassa, ettei kostaudu myöhemmin.

Urheilemaan en tänään päässyt polvivaivan ja jäykkien lihasten takia, muttei se haittaa. Olen treenannut jo edeltävät kolme päivää.

Perjantaina Jenski kunnosti mun tukkaa. Siitä olikin jo aikaa, huonoa karvaa lähti aika lailla, mutta tällä kertaa ei kokonaispituudesta. :) Väri korjattu, samoin kulmat ja ripset. Ihanaa, kiitos Jenni!
Paljon freesimpi olo!
Niinku näin :)

Tää on musta tosi hyvä kuva!

IHANAA, OTSATUKKA

Tää oli mun mielestä jotenkin hauska :D
Muutoin tää viikonloppu on ollut hyvin perus. Muut on bilettäny, mä olin hieman vastentahtoisesti himassa jumissa. Lahdessa olisi ollut kunnon bileet... :C Ehkä ens kerralla pääsen mukaan.

Sara kävi kahvilla ja höpöttämässä. Sami kävi myös äsken kylässä <3



------------------------------------->>>>>>>>>>

ULLATUUUS! Sara antoi mulle hiustenpidennykset!!
Hullu nainen. :'') Se tosin on itse blondi nykyisin, ja kivasti aatteli että mie voisin näitä käyttää.
Pidennykset tosin tarvii värjäyttää, koska oma tukka musta ja jatkeet tummanruskeat (sitä ei kuvasta nää, huono valo!)

Mut apua, vähän siistii. :)

Huomenna maanantai. Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille!

Kisses, Thhia 



1 kommentti:

  1. Hei muruseni rakkaimpani, mun blogista löytyy sun blogille tunnustus :)

    VastaaPoista