torstai 1. maaliskuuta 2012

Imma alive ~


... Ja tällä hetkellä kipeä. Pari päivää kärsin kuumeesta, tällä hetkellä laantunut vain kamalaan yskään, nuhaan ja lihaskramppeihin.

Ehkä pitäisi hieman selittää tätä dramaattista ennätystaukoa?
Hyvin yksinkertainen selitys: elämäni jakaminen netissä ei ole nyt kiinnostanut minua pätkän vertaa.
Helmikuun työttömyysstressi on takanapäin, mutta tosiaan viime kuussa minulla oli raskaampaa ajateltavaa kuin "hei ostin tän, tältä näytin tänään ja tältä mun koti näyttää ja tätä mulle kuuluu".

Sen sijaan kirjoittelin vain ja ainoastaan itselleni ja tukeuduin läheisimpiin ystäviini, joille voi puhua henkilökohtaisista murheista ja ajatuksista. <3
Muutenkin harmittanut ja mietittänyt jotkut ihmissuhteeni, enkä halua pitää ystävyyssuhteita yllä jonkun typerän blogini kautta. Right?

Pähkinänkuoressa 3 viikkoa on kulunut:
- Salilla... Hyvin paljon salilla, lievään ylikuntoon asti. (ei hauskaa)
- Kymmeniä leffoja ja tv-sarja tuottareita katsellessa.
- Kevättä odotellessa.
- Papereita täytellessä, viedessä ja hakemassa.
- Vedin pitkästä aikaa aivan kaameat lärvit. :D
- Olin Lahdessa kissavahtina.
- Toiminut ihmissuhdeterapeuttina (kuluttavaa, taidan sanoa itseni irti siitä..)

Olen myös kovin inspiroitunut kevään muotiväreistä, asusteista ja vaatteista. Kauhea työ pitää itsensä kurissa, etteivät rahat menisi heti kuun ensimmäisen viikon aikana.



Tällä hetkellä ainoa asia, mistä minun pitäisi inspiroitua, olisi siivoaminen.
Hiusten värjääminen.
Siivoaminen...

En malta odottaa, kun 12.3. pääsen vihdoin takaisin normaaliin elämään, arkeen ja rytmiin.
Uusi työharjoittelupaikka, here I come!

Ehkä jopa ryhdistäydyn nettielämäni suhteen.
Toivottavasti olette iloisia uuden postauksen ilmestyessä nyt! (melkein joka päivä ainakin 25 kävijää, taitaa olla kärsimättömiä lukijoita jo :') )

Ihanaa kevään odotusta ihmiset!

xoxo, Thhia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti