keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

I have a life here


New wig <3
Kirjoitan kiireellä, vaikka pitäisi olla jo menossa. En kirjoita ainoastaan ilmoittaakseni, että olen hengissä, vaan että olen elossa. Pitkästä aikaa.

Melkein 3 viikkoa blogitaukoa, ja paljon on tapahtunut...

... Yllättävän paljon. :')
Olen kolmatta viikkoa työharjoittelussa Valintatalossa, enkä lopettaisi mistään hinnasta. Jo näin lyhyessä ajassa minut on otettu avosylin talon väkeen ja olen oppinut ihan hirveästi. Lisäksi saanut todeta, että todellakin olen "sillä oikealla" alalla, jos sitä vastoin muistellaan aikaisempaa uraani moppitätinä.
Edes viideltä aamulla herääminen tai tunnin työmatka bussilla ei lannista.
Tarvitsisin kyllä oikeankokoiset työvaatteet...
Arkipäiväni kuluvat normaalien rutiinien mukaisesti, ja tunnen tekeväni jotain itselleni hyödyllistä ja luontevaa. Treenitkään eivät ole jääneet laiminlyödyiksi (vaikka kyllä kuorman purkaminenkin kysyy lihasvoimaa). Tosin tämä viikko minulla on tyhjä väliviikko, ns. "pidempi palautuminen". En jaksa selittää mitä ja miksi.

Viikonloput tuntuvat olevan nykyisin niitä vanhoja kunnon viikonloppuja, joita osaa odottaa jo keskiviikkona ja herätyskellottomia aamuja arvostaa eri tavalla.
En ole yksinäinen, vaan päinvastoin uusien tuttavien, kaverien ja poikaystävän mukana nauttimassa elämästä. :)

Eli toisin sanoen nyt kun minulla on näin paljon sisältöä, en millään ehdi kirjoittaa juttuja, joita haluan julkaista. En ole edes shoppaillut. Tosin ensi viikolla sitäkin olisi luvassa.

eEEeee KUIVAAMAAN tukka ja sitten menoksi. Yritän palailla loppuviikosta.

xoxo, Thhia

PS.
Pariskuntatreffit Amarillossa, kelpais varmaan teillekin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti