lauantai 10. maaliskuuta 2012

This is saturday


 Ensinnäkin pari kuvaa torstain reissusta. Anteeksi tönkkö asentoni ja ilmeeni, olin jotenkin jäässä.
Nojoo, kuten iskä mulle huomautti, stressaan aina ylipaljon etukäteen vaikka ne asiat hoituu. Tein eilen puhelinsoiton ja kappas vaan; maanantaina töihin.
Hain myös opiskelemaan.
Eli olen ollut hyvin aikaansaava. Nyt kyllä hieman jänskättää, hyvällä tavalla meinaan!

Kävin eilen treenien jälkeen proteiini-ostoksilla. :)
Tänään olen vain ottanut tosi rennosti, toivottavasti tekin siellä! Nukuin niin pitkään kuin nukutti, tosin nykyään mulla on sen asian kanssa hieman ongelmia. Apteekistahan sekin ratkaisu löytyi.
Ihan vain koska uni on multisupertärkeää, ja haluan tehdä tällä kertaa monta asiaa eri tavalla kuin kesällä.
Mulla on kuitenkin ihan hyvä fiilis tästä, sillä ainakaan tällä kertaa mun ei tarvitse lähteä 2-3 kertaa päivässä töihin (jota kaiken lisäksi vihaan yli kaiken).
Ei, vaan tällä kertaa things are different.


Kuvassa mun uusi take away- kahvimuki, ihan tulevia työmatkoja varten hankittu. Kuin fiksu mä oon!
Sen vieressä on askartelemani säästölipas, jossa lukee "kuun viimeinen viikko". Sopii yrittää hei? :D Kaikkea mäkin keksin tylsyyksissäni...


Tämän lauantain kruunaa hyvä ruoka, omenalimppari ja suklaa-kasvonaamio. Uusimman twilightin ja south parkin kera, tietenkin! Tänään on salilta välipäivä, illalla ajattelin käydä vain kävelylenkillä ja hieman venytellä. Jos jaksan! Muahahaha!



Thhia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti