lauantai 11. elokuuta 2012

Normieloa i Tammerfors

Viikko kulunut taas nopeasti. Vastahan minä tänne postasin?
Huokaus, kylläpä tämä tyttö kuolee tylsyyteen. Kateus pistelee, kun kuulee muiden jatkavan/aloittavan koulua taas maanantaina. 
Ei siinä, ei minua se ammattikorkeakoulu olisi niiin hirveästi edes inspannut, mutta se työvoimakoulutus sen sijaan... Apuva! Päästäkää mut sinne! 
Eihän tässä edes uskalla hakea töihin, kun odottelee sitä päätöstä sieltä koulutuksesta. 

Mitä mie sitten olen tehnyt? No arvatkaa. Harjoitellut ihmismäistä unirytmiä (ajoittain huonoin tuloksin), lenkkeillyt, ravannut Fressillä, häiriköinyt Jadea ja Saraa... Katsonut pirusti muumeja. 
Eli siis ihan peruspullaa, tylsää! 
Edes shoppailusta ei ole irronnut oikein mitään. No siis parempi vaan, kun millekään erityiselle ei ole tarvetta. Shoppailu nyt vaan on kivaa pelkästä uutuuden ilosta. 

Oon ottanu hirveesti kuvia tylsyyden puuskissa. 

TIISTAI. Lenkkivaatteet. Kuin jännää... Ei edes meikkiä.. Paitsi tuosta hupparista sen verran, että oli suht kiusallinen hetki kun citymarketissa tuli 6 v-tyttö täysin samanlainen päällä vastaan.

KESKIVIIKKO. Salivaatteet, vieläkin jännempää?

TORSTAI. No nyt on naama sentään jo laitettu. Menossa Jade-siskolle kylään.

sama päivä. Tukkakin oli nätisti laitettu ja on mulla näköjään muitakin vaatteita kuin verkkareita ja huppareita.


PERJANTAI. Kirpparilta löysin ton bleiserin 2,5 eurolla!! Eikä siinä ollut edes mitään vikaa vaikka kuinka etsin? ;o Hah... muotiväri ja kaikkee, noita on kaupat täynnä syksyn mallistoissa. Whii!




Ja kyllä, tukka tykkää nykyisin pysytellä kiinni, niin ärsyttävä se on tässä kasvuvaiheessa! 

Sitten vielä vähän noista treenailun tuloksista...

Toukokuu 2012
Elokuu 2012
 Huomaatteko te eron? Koska kyllä mie ainakin huomaan (ja tunnen, tietenkin...). 
Toukokuussa minulla oli tosin liikuntakielto, jolloin tuo eka kuva on otettu. Jälkimmäinen on otettu tänään aamulla. Eli kolmessa kuukaudessa on tapahtunut paljon. Moni on kysynyt, olenko taas laihtunut, mutta enpäs ole! 
Vatsalihaksisto on jo aika jees, mutta kyllä suuri muutos on tapahtunut ylävartalossa (noista kuvista sitä ei kauheasti huomaa, toisessa vielä hihat edessä ja kaikkea...). KIITOS PUMPPI! 
Jaloissa ja selässä minulla on se suurin haaste ja työ, mutta kyllä mun omat pikku muumijalatkin alkaa olee jo ihan timmissä kunnossa (kuva, jossa mulla on liilat salihousut yllätti kovasti). 

Ja ei, en halua leveillä tai väittää, että nyt olen täydellinen.
Halusin vaan päivittää, että missä nyt mennään... Vielä on matkaa, paljon työtä, hikeä ja kyyneltä edessä...
Mutta olen tehnyt paljon töitä, sen moni varmasti ymmärtää. :) 

 Hauskaa vkl kaikille!
xoxo, Thhia

1 kommentti: