tiistai 7. elokuuta 2012

Eat Flesh - and cotton candy

Hola hömpät. Tiistai ja kello tulee kolme, oikea laiskuuden multihuipentuma taas. No, ei hätä tämännäköinen: kohta tuplajumpalle ja kävelylle! :)

 Ensinnäkiiiin tulin eilen Forssasta (tai siis Matkusta, mut enivei). Olin siellä kyläilemässä Samin luona. Forssa oli tosi nätti kaupunki. :)
Mulla oli tosi hauskaa, varsinkin kun pääsi näkemään ihan uusia paikkoja. Oli ihan hassua nähdä kaupungin keskustassa joutsenia...
Enimmäkseen hengailtiin landella, saunottiin, juotiin olutta ja syötiin hyvin. Käytiin kävelemässä pitkä lenkki (mun oli pakkopakko tutkailla raunioita ja kummitustaloja, hyiks!) ja maisemat oli pitkälti peltoa ja vahtikoirat hyökkäs koko ajan niskaan, ne kun olivat siellä täysin vapaina...
Adoptoitiin mukaan myös bussipysäkin postilaatikosta (?) löytynyt pehmokani, jonka nimeksi tuli Ainoreino.

Sunnuntaina käytiin Pick-Nickis kattelee vanhoja autoja, oli aika jänskää! Siel oli myös herkkukojuja 8) Ostettii purkkihattaraa, mikä kruunas koko tapahtuman.
Tää oli kaikkein upein!




Oon alkanu lisäillä lihaa mun ruokavalioon. En nyt sanoisi, että karppaan... Syön kuitenkin aika vähän muutenkin riisiä, perunaa yms. Mutta en mie pysty luopumaan leivästä, all bran-muroista tai hedelmistä.
Kuitenkin ajattelin panostaa enemmän tuohon lihapuoleen. Proteiinipitoinen ruokavalio on tosi tärkeää kun urheilee!
Äsken paistoin pekonia ja munia, koska luin, että jos tankkaa hiilareita juuri ennen urheilusuoritusta, rasva ei pala. Hiilarit kantsii ottaa palauttavana.
Yllätyin ihan tosta pekonistakin, oon aina pitänyt sitä liian rasvaisena ja epäterveellisenä. Sitten kun olin vähän ottanut selvää niin se ei todellakaan ole runsasenergistä ja on lähes 100-prosenttista lihaa. Harmi vain, että vähän turhan suolaista! 

Mun piti kirjottaa tosta asiasta paljon syvällisemmin, mutta nyt huomasin että tulee kiire...
Älkää siis vetäkö mitään hulluja teorioita siitä että oon seonnut, tai alkako pätemään siitä, miten epäterveellistä eläinperäinen rasva ja proteiini on, ennenkuin palaan taas astioille :)

Hikoilu kutsuu!

xoxo, Thhia



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti