tiistai 17. heinäkuuta 2012

groak

fiksut otsikot, yms yms..
Olen tosi tyytyväinen, miten olen päässyt edes jotenkin takaisin rutiineihini. Seuraava haaste on unikoulu, eli siis oppia nukkumaan ilman, että apu löytyy purkista.
On tullut juotua paljon kahvia, käveltyä (viime viikon saldo 35km!) ja tehtyä lihaskuntoa, hoidettua KELA-juttuja ja luettua kirjoja. Ja höpötettyä.

Kävin lainaamassa
Seppo Jokinen - Koskinen ja siimamies 
Kira Poutanen - Rakkautta al dente

Uah, mun pitäisi saada taas uusi sininen väri päähän. Shokkivärit on oikeesti ihan pyllystä, kun ne lähtee niin överihelposti. Tällä hetkellä tässä kuontalossa on vaaleansinistä, turkoosia, mintunvihreää ja vaaleaa suortuvaa. Sinänsä söpöä mut c'mon.

Salivarustus. Näytän jotenkin hoikemmalta kuin oikeasti olen? : D En mä tiedä. Tai sitten sitä en vain itse huomaa
Seriously, mä en tajuu miten jotkut laittautuu salille ihan tolkuttoman kauniiksi. Näen usealla tytöllä ihan hirveän pakkelit naamassa ihan irtoripsiin asti. Mun mielestä jumpalle tullaan hikoilemaan, ei keikistelemään legginseissä ja laittamaan huulikiiltoa.   


Musta tuntuu että mun oli tarkotus postailla jostakin muusta.
Synttärilahja itselleni oli siis viime viikolla saapunut uusi tukkahärpäke.
Se on punaruskea, ja tositosi kiva! 



IMMA DUCK!!!!!
Aivot ei salli höpöttää nyt enempää.

xoxo, Thhia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti