perjantai 3. helmikuuta 2012

Päivä 1 - Esittele itsesi



Tämä on hankala. Olen 20-vuotias höppänä, haaveilija, hassuttelija-neito, joka asuu Tampereella kauniissa yksiö-asunnossa. Olen taskukokoinen tehopakkaus, n. 157 cm pitkä.

Olen tunnettu siitä, että minulle aina sattuu ja tapahtuu. 

Intohimoni ovat kaikki kauneuteen ja terveyteen liittyvät asiat, urheilu, musiikki ja elokuvat (makuni on ihan tajuttoman laaja joten en edes lähde luettelemaan) yms yms. 
Tykkään bilettää ja tehdä kaikkea hauskaa. Tarvitsen jännitystä elämään. Olen pohjimmiltani spontaani luonne, mutta pääsen harvoin toteuttamaan mitään. 

Rakastan ystäviäni ja perhettäni ja innostun helposti kaikesta uudesta.
Olen eläinrakas (lempieläimeni on laama ja eksoottiset, suuret hirviökalat) ja rakastan meksikolaista ruokaa.

Ystäväni ja lähimmäiset kuvailisivat minua luultavasti "söpönä", ihanana, rohkeana ja vahvana ihmisenä, joka on samalla ihan fiksu ja hyvä ystävä. Osaan olla myös vaikea omalla tavallani, ailahteleva, impulsiivinen ja paha suustani. Sammakoita lentää aina välillä. Olen tunnemyrskyinen eläin. 
Moni pitää huumorintajustani, jos sitä vain oppii tajuamaan. Se on hyvin tilannekomiikka-painotteista, kavereita kohtaan kiusoittelevaa ja sarkastista (kuitenkin viatonta), itseironista, ja kirjavaa tarinointia, ilmeitä ja elehdintää. Se olen minä. 
Puheääneni on kantava ja usein epävireinen. :D Ja saan hämmentyneitä sanat sekaisin -änkytyskohtauksia ja päästelen tyhmiä hörähdyksiä. 

Olen ristiriitainen ja romanttinen.Ja esteetikko.

Jos jotain olen, niin aivan 100 % varmasti kameleontti. 
Se on ehkä yksi kiehtovimmista puolistani. 
Esimerkkinä tästä tein pienen kollaasin hiustyyleistäni vuoden aikana. Vasemmassa ylänurkassa ovat hiukset, jotka minulla olivat tasan vuosi sitten ja oikeassa alanurkassa nykyiset. Siihen väliin mahtui aika paljon, luultavasti ei edes kaikki. 




 Sanoisin, että Thhia on vielä nuori, itseään ja omaa tietään etsivä nuori nainen, joka opettelee elämän läksyjä tehdessään virheitä matkallaan.

Olen ihan ok. :D Tutustumisen arvoinen tapaus.

Ainiin: poltan ja kiroilen liikaa. :C Enkä osaa laittaa ruokaa.
Saatan purra ja kuolata.

THHIA

1 kommentti:

  1. "Saatan purra ja kuolata"<3 onneks edes jollain on samanlainen huumorin taju ku mulla:DD

    VastaaPoista